لحظه آخر | بلاگ

لحظه آخر

ساخت وبلاگ
در ارمنستان بازدید از این مکان ها را از دست ندهید

مکان های دیدنی ارمستان

یکی از کشورهای توریستی و محبوب دنیا ارمنستان می باشد که به دلیل داشتن مکان های گردشگری مورد توجه توریست های زیادی قرار دارد. جاذبه های این کشور در انواع مختلف مذهبی، طبیعی و تفریحی می باشد که شما می توانید بنا بر سلیقه خود هر یک را برای بازدید انتخاب نمایید.

محبوب ترین مکان های دیدنی ارمنستان

1.دریاچه سوان: این دریاچه زیبا که در ارتفاعات کشور ارمنستان واقع شده، دارای زیبایی های وصف ناپذیری می باشد. در پیرامون این دریاچه جاذبه هایی نظیر صومعه سواناواک و گورستان نوراتوس نیز قرار دارد. 

 

 

2.کلیسای گغارد: گغارد را شگفت‌انگیزترین کلیسای ارمنستان در دل غار می دانند. در این کشور حدود 4 هزار کلیسا وجود دارد ولی برخی از آن ها به سبب معماری یا ویژگی های خاصی که دارا هستند توجه ها را به خود جلب می کنند.

3.آبشار ایروان: همان طور که می دانید شهر ایروان بسیار نزد گردشگران تور ارمنستان لحظه آخر محبوبیت دارد. آبشار ایروان یا کاسکاد یکی از مهم ترین جاذبه های شهر صورتی به حساب می آید. این آبشار دارای 1000 پله بوده که با بالا رفتن از آن ها به سرمنشاء آن می رسید. 

 

 

4.معبد گارنی: یکی از بناهای شاخص به جا مانده در این کشور معبد گارنی می باشد که میان کوه های گغاما در روستایی بکر و زیبا واقع شده است. این معبد به شکل مستطیل بوده و از سنگ های خشکه چین و خوشتراش ساخته شده است. لازم به ذکر است که بگوییم معبد در سال 1979 در پی وقوع زلزله تخریب شد و در قرن 19 مورد بازسازی قرار گرفت.

5. میدان جمهوری ایروان : محال است به کشور ارمنستان سفر کنید و بازدید از این مکان را فراموش کنید. میدان جمهوری از پرطرفدارترین مکان های دیدنی ارمنستان است که در اطراف خود رستوران ها، هتل ها و کافی شاپ های فراوانی را جای داده است. 

 

 

لحظه آخرجاهای دیدنی ارمنستان,...
ما را در سایت لحظه آخر دنبال می کنید

نویسنده : لحظه آخر بازدید : 1081 تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:25